Cum să alegi Ambalajul Potrivit pentru Afacerea Ta tip „Street Food”

Fenomenul „street food” este în plină expansiune, popularitatea sa depășind granițele festivalurilor și ale diverselor manifestări în aer liber. În marile orașe, angajații companiilor își petrec pauza de prânz în parcuri și piațete, savurând diferite feluri de mâncare pregătite în restaurante „pop up” sau în „food trucks”.

Clienții, mult mai pretențioși, doresc să aibă parte de experiențe culinare unice. Prin urmare, modul în care este împachetat un preparat joacă un rol important în atragerea cumpărătorilor. Aceștia caută ambalaje inteligente, rezistente și sustenabile.

Dacă dorești să te diferențiezi de concurență, trebuie să îți prezinți oferta în produse de împachetat credibile, care te reprezintă.

Sfatul # 1. Simplitatea este cheia succesului

Cutiile, paharele și pungile cu design simplu și un mesaj isteț evidențiază proprietățile preparatului aflat în interior. Recipientele care au sisteme de închidere-deschidere complicate, ornamente bogate sau prea multe accesorii îndepărtează potențialii clienți. Aceștia sunt grăbiți și nu doresc să își irosească timpul cu ambalaje lipsite de funcționalitate.

Trebuie să ții minte că majoritatea consumatorilor apreciază mâncarea stradală deoarece este autentică. În plus, le oferă siguranța că friptura sau legumele sunt gătite pe loc, nu semi-preparate și încălzite la cuptorul cu microunde.

Prin urmare, ai nevoie de produse de împachetat care să reflecte această bucătărie palpabilă. Ambalajele biodegradabile corespund acestei cerințe. Confecționate din amidon din porumb și biopolimeri proveniți din masă vegetală, au un aspect discret, ușor non-conformist. Prezintă marele avantaj de a se descompune în materia organică după ce au fost utilizate.

Sfatul #2. Asigură-te că produsele de împachetat sunt de calitate superioară

Aspectul estetic este important, dar el nu trebuie să îl umbrească pe cel practic. O pungă strălucitoare este inutilă dacă nu absoarbe grăsimea și permite muștarului să curgă pe haine. Hârtia trebuie să se plieze după forma sandvișului, astfel încât acesta să fie ușor de mâncat chiar și într-o zonă aglomerată.

Este esențial să analizezi întreaga experință a consumatorilor. Consideră toate problemele care se pot ivi din momentul în care clientul cumpărată mâncarea și până când aruncă ambalajul la coș. Dacă oferi preparate cu sosuri și dressinguri servite separt, utilizează caserolele compartimentate și acoperite cu un capac robust. Consumatorul poate împacheta și depozita ușor mâncarea în frigider dacă nu dorește să mănânce tot la o singură masă.

Ambalajele care ocupă mult spațiu de depozitare nu îți sunt de mare folos într-o rulotă sau furgonetă. Cutiile și tăvile pliabile din carton se potrivesc mult mai bine afacerii tale.

Sfatul #3. Investește în ambalaje personalizate

Vesela individualizată atrage deoarece adaugă culoare meselor cu prietenii, fiind și un simbol al calității.

Clienții îți vor aprecia mai multe eforturile dacă le acorzi atenția cuvenită și le răsplătești încrederea și fidelitatea. Poți scrie numele acestora pe pahare kraft biodegradabile. O alternativă ar fi să lipești stikere cu diverse mesaje haioase. Notează pe capacul caserolelor și al cutiilor numele preparatului din interior. În acest fel, eviți o serie de situații neplăcute create de comenzile distribuite greșit.

Numele afacerii tale, logoul tău și datele de contact trebuie să fie cât mai vizibile. În acest mod, te promovezi și îi ajunți pe posibilii clienți să te identifice mai rapid.

Sfatul #4. Creativitatea te scoate din impas

Consumatorii se așteaptă la o experiență ieșită din tipare obișnuite atunci când cumpără mâncare stradală.

Îți propunem o soluție amuzantă și eficientă: tipărește tot meniul pe pungile din hârtie natur sau kraft albit. În acest fel, oferta ta va rămâne în atenția clienților chiar și când aceștia s-au îndepărtat de „food truck-ul” tău. Adoptând această tehnică ai șansa ca meniul tău să fie văzut de mai multe persoane.

Modifică printul sau decorațiunile ambalajelor în funcție de sezon. Astfel, primăvara poți opta pentru desene cu flori, vara pentru elemente grafice care să reprezinte soarele și valurile mării, toamna pentru printuri cu frunze, iar iarna pentru desene cu fulgi de nea, brazi sau oameni de zăpadă.

Scrisul de mână are un puternic impact și întărește ideea că produsele sunt gătite nu semi-preparate. Dacă tu sau angajații tăi nu aveți timp să notați câteva rânduri pe pachete, poți alege un print care să facă aluzie la acest lucru.

Marele avantaj al mâncării în stradă este acela că vânzătorii sunt capabili să țină pasul cu cererea de noi arome, gusturi și texturi. Investiția în ambalaje versatile îți poate asigura un important avantaj competitiv.

Vizitează magazinul nostru online, www.pungi-consumabile.ro, și descoperă produsele care se potrivesc afacerii tale!

Acest articol a fost publicat în Blog. Adaugă la Bookmark acest link.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.