4 Motive Pentru Care Ambalajele Personalizate Sunt Necesare Unei Afaceri de Succes

Ambalajele personalizate nu sunt doar pentru firmele recent lansate pe piață, hotărâte să devină cunoscute și să își construiască o identitate proprie. Dacă ai experiență în conducerea unei afaceri, știi cât de important este ca serviciile și produsele tale să fie mereu în atenția consumatorilor.

Concurența este acerbă, iar cumpărătorii au posibilități multiple de a alege. Din acest motiv, este nevoie să îi surprinzi mereu cu ceva inovator, care să îi uimească și să îi intrige în același timp.

Companiile mari, faimoase în toate colțurile lumii, continuă să aloce, anual, bugete importante reclamei prin intermediul produselor de împachetat. Evident, în spatele acestor eforturi există anumite motive bine întemeiate.

Motivul # 1 – Eficiență Promoțională la Prețuri Reduse

ambalaje personalizate

Cutiile și plasele personalizate sunt un instrument de marketing mult mai operativ decât fluturașii sau broșurile publicitare. Mulți nu le citesc și nici nu le găsesc o utilizare alternativă. În cazul ambalajelor, situația este diferită. O cutie este ideală pentru depozitare, hârtia de împachetat elegantă poate acoperi topul unei mese, iar pungile sunt ușor de refolosit.

Investiția în câteva seturi de sacoșe, create special pentru magazinul sau patiseria ta, este considerabil mai mică față de cea într-un imens panou publicitar amplasat pe un bloc.

Care Sunt Cele Mai Apreciate Ambalaje Personalizate?

În 2018, cele mai popular produse de împachetat sunt:

Nr.

Crt.

ProdusCaracteristiciMotivul
1.Sticlele PET-greutate mică

-nealterabile

-durabile

-confecționate din polietilenă

-au diferite forme și dimensiuni

-se spală rapid

-pot fi reutilizate

-pot fi reciclate

2.Pungile Flexibile din Plastic-greutate redusă

-confecționate din polietilenă

-disponibile în diverse forme, dimensiuni și culori

-ocupă puțin spațiu

-reutilizări multiple

-preț competitiv

 

3.Dozele Metalice pentru Băuturi-greutate mică

-rezistente la coroziune

-confecționate din aluminiu sau aluminiu acoperit cu un strat de oțel

-se fabrică într-un timp relativ scurt

-previn alterarea și împrăștierea substanțelor lichide

-pot fi reciclate

4.Pungile Laminate cu Ziplock -greutate mică

-flexibile

-disponibile în diferite forme, culori și dimensiuni

-închidere specifică

-protejează produsele când acestea sunt expuse la soare

-pot fi utilizate în mod repetat

-recomandate atât magazinelor, cât și utilizatorilor casnici

5.Cutiile din Carton-confecționate din fibre celulozice

-compacte sau flexibile

-disponibile în diverse forme, culori și dimensiuni

-multiple utilizări

-pot fi personalizate

-pot fi reciclate

-netoxice

În ultimii ani, s-a remarcat în rândul consumatorilor tendința de a cumpăra produse de împachetat cât mai prietenoase cu mediul înconjurător.

Promovare cu Ajutorul Ambalajelor Personalizate4 Idei de Promovare cu Ajutorul Ambalajelor Personalizate

  • clienții tăi se vor simți răsplătiți dacă le oferi un mic „cadou”, învelindu-le cumpărăturile cu atenție și bun-gust
  • dacă ai un produs nou, nu uita să oferi o sacoșă elegantă fiecărei persoane care îl achiziționează
  • surprizele, pe care le pregătești angajaților și colaboratorilor cu ocazia evenimentelor speciale, este necesar să fie însoțite de o plasă cu print original și adresa exactă a companiei la vedere
  • organizează un concurs prin care îi îndemni pe clienții tăi să vină cu idei noi, astfel încât materialele tale de împachetat să reflecte publicul căruia i te adresezi

Cutiile și plasele sunt „vânzători tăcuți” a căror subestimare se poate dovedi fatală pentru afacerea ta.

Motivul # 2 – Creșterea Expunerii și a Popularității

Dacă îți dorești o afacere de succes, ai nevoie de un brand puternic. În cazul în care reușești să conturezi o pungă sau o plasă personalizată „de efect”, clienților tăi le va face plăcere să o folosească din nou.

Astfel, sacoșa ta nu va fi aruncată la primul coș de gunoi, ci purtată cu mândrie la sesiuni de shopping, la cursuri sau chiar la sala de sport. În acest fel, foarte mulți oameni vor intra în contact și vor vizualiza logoul, sloganul sau chiar oferta companiei tale.

Avantaje ale Promovării prin Intermediul Sacoșelor din Polietilenă

Sacoșe din Polietilenă

Privite cu scepticism de mulți, plasele din plastic sunt foarte versatile și practice. Sunt preferate de producători și distribuitori din cauza:

  • costurilor reduse de fabricație
  • utilizării pe scară largă
  • posibilității de a fi imprimate și de a transmite în mod eficient mesajul publicitar

Care Sunt Caracteristicile Sacoșelor din Polietilenă ?

            Rezultat al industriei producătoare de materiale plastice, aceste ambalaje au la bază monomeri de etilenă. În magazine, cel mai des vei întâlni:

  • sacoșe tip banană
  • sacoșe tip maiou

Sacoșa banană are formă dreptunghiulară și în funcție de calitatea materialului poate suporta greutăți consistente. Astfel, clienții tăi vor putea să își transporte liniștiți cutiile, sticlele sau pachetele voluminoase.

Mânerele întărite adaugă un plus de rezistență. Poți opta și pentru modelul care are printat un mesaj de mulțumire pentru a-ți arăta aprecierea față de clienții care trec pragul magazinului tău.

Sacoșa polietilenă maiou este foarte practică mai ales în alimentări sau supermagazine. Poate susține greutăți mici și medii. Astfel, modelul C5000 este ideal pentru cumpărături de până la 3 kg, iar DP 15 este recomandat pentru mărfuri care cântăresc cel mult 15 kg. Le poți personaliza, în funcție de strategia ta de marketing.

Motivul # 3 – Transmiterea Vizuală a Mesajului Brandului

transmitere vizuala a ambalajelor

Vechea zicală „O imagine face cât o mie de cuvinte” este perfect ilustrată de realitatea care domină universul produselor de împachetat.

O pungă BOPP cu un element decorativ bine-gândit este reperată imediat. În mod similar, o pungă laminată cu Ziplock atrage atenția dacă printul său reușește să surprindă caracteristicile bunurilor aflate în interior.

Cumpărătorul grăbit, care nu are timp să citească instrucțiuni lungi și etichete scrise într-un limbaj greoi, va aprecia textele scurte și concise însoțite de o imagine edificatoare.

Poți opta și pentru un design isteț, specific strategiilor de „guerrilla marketing”, fără însă a enerva clientul prin caracterul mult prea abstract al conținutului.

Avantaje ale Promovării prin Intermediul Pungilor BOPP și Ziplock

punga BOPP

Într-un supermagazin, decizia de cumpărare se ia în câteva secunde. Dacă marfa ta se află pe rafturile de sus sau pe cele de jos, trebuie să compensezi această poziție nefavorabilă, profitând de diversele tipuri de pungi BOPP cu bază pătrată, de variatele modele de pungi Stand-Up Ziplock și de potențialul lor publicitar. Acesta constă în:

  • poziția verticală, ușor de reperat la raft
  • transparența unor modele care permite vizualizarea produsului aflat în interior, ceea ce sporește încrederea cumpărătorilor și reduce considerabil bugetul alocat designului ambalajului
  • personalizarea în funcție de nevoi

Care Sunt Caracteristicile Pungilor BOPP și Stand-Up Ziplock?

Pe lângă atributele promoționale, acestea se remarcă și prin:

  • folia de calitate superioară din care sunt fabricate, fiind greu de rupt, împuns sau sfâșiat
  • durabilitate
  • gradul ridicat de protecție pe care îl oferă mărfurilor în timpul transportului, manipulării și al depozitării

Cumpărătorii prefere pungile Stand-Up cutiilor deoarece ocupă mai puțin spațiu și se manevrează lejer.

Motivul # 4 – Puternic Impact Psihologic Asupra Consumatorului

impact psihologic asupra clientilor

Experiența atâtor companii ne arată că ambalajul a jucat un rol esențial în reușita sau succesul unui anumit produs sau serviciu pe piață. Mulți specialiști în promovare afirmă că exteriorul este cel care vinde produsul.

Consumatorul de azi, mult mai pretențios decât cel ieri, își dorește să trăiască o experiență plăcută când își desface cumpărăturile. Pentru a-i fi pe plac, ai nevoie recipiente care se deschid ușor și apoi se închid la loc ermetic, etichete care informează, sacoșe reciclabile, hârtie natur cu print și bilețele de mulțumire.

idei de ambalaje unice4 Reguli Pe Care Trebuie Să Le Urmezi Pentru a Avea Ambalaje Unice

  • alege doar culori și elemente grafice care pot fi corelate imediat cu valorile promovate de compania ta
  • atribuie un scop clar obiectelor de împachetat personalizate; fie le utilizezi pentru a câștiga mai multă expunere, fie pentru a actualiza imaginea afacerii tale
  • acceptă tendințele de moment chiar dacă nu corespund cu viziunea ta estetică
  • asigură-te că numele companiei și datele de contact sunt imprimate corect, clar și lizibil

AVERTISMENT! Ambalajele nu se proiectează pentru a păcăli consumatorul. Nu ascunde în cutii strălucitoare bijuterii din tinichea sau vin acru în sticle zvelte.

4 Greșeli Pe Care Trebuie Să Le Eviți Pentru a Avea Ambalaje Unice

  • lipsa de logică în asocierea unor nuanțe sau printuri
  • supraabundența de articole decorative (mărgele, panglici satinate, paiete)
  • materiale de calitate îndoielnică, datorită cărora cutia sau punga se rup imediat
  • texte promoționale cu greșeli gramaticale sau de punctuație

Un mesaj haios sau o etichetă pastelată pot avea un mare impact asupra cumpărătorului. Selectează cu multă grijă fiecare componentă a ambalajului personalizat, astfel încât acesta să fie în armonie cu produsul pe care dorești să îl promovezi.

Vizitează magazinul  pentru a studia oferta noastră!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *